Påskeferie :-)

Bedre sent enn aldri er det ikke så det heter? Så her kommer påskeferien vår - stålsett dere for billedras:

Onsdag før skjærtorsdag satte vi kursen mot Ed i Sverige. Der har et vennepar av oss hytte hvor de også parkerer campingvogna når den ikke er i bruk. Det er de som har invitert oss med til Ørebro hvor de har vært flere ganger. Vi gledet oss veldig - endelig var sesongen i gang!

Vår vogn har jo stått på en gård i familien, så vi dro innom å henta den, så var vi på tur. Vi kjørte om Halden på fine veier, men det var svingete og trangt. Det syntes i alle fall jeg, men gubben kjørte som vanlig trygt og fint.

Etter en natts overnatting på Ed, satte vi kursen mot målet - Ørebro og Gustavsvik Camping. Det ble stopp etter behov men med blide, flotte unger i baksetet, gikk turen ganske så fint. Sverige har jo fantastiske veier så vi bare kosa oss :-)

Ungene syntes det var stilig å se vindmøller på nært hold fra bilen :-)

Å så var vi nesten fremme:

Slitne, men blide unger som er kjempefornøyd med å være i vogna igjen.

Da vi kom til Gustavsvik, måtte vi sjekke inn via badeland siden campingen egentlig ikke var åpen, men det gikk veldig greit. Campingen hadde "tjyvstarta" sesongen med å åpne en del av campingen og ett av de mange servicehusa. Førsteinntrykket var kjempebra. Fine romslige plasser, oversiktskart over alt, flere lekeplasser og rent og pent servicehus. Det var kommet en god del vogner da vi kom, og flere skulle det bli.

Her har påskepynten kommet frem og vi er klare for ferie :-) Kjekt med engangsvaser i plast fra Biltema, bare å kaste når man reiser og veier jo ingenting:-)

Påskegotteri på bordet hører også med:

Koselig besøk fikk vi på morrakvisten, både Martin og Julie synes det var stor stas med søte, snille Astrid:

Og det er utrolig hvor morsom en ballong kan være - i alle fall når man får slå den i hodet på store jenter!

Været var varierende kan man trygt si, men det hadde ingenting å si for trivselen

Det er jo bare å kle seg:

Siden det ligger et badeland i tilknytning til campingen, måtte vi jo ta turen dit. Vi ble ikke skuffet - naturlig  nok ble det ingen bilder derfra, men det er virkelig verdt et besøk. Som gjest på campingen, får man rabatt på inngangsbilletten. Når vi gikk rundt på området, ble vi veldig fristet til å komme tilbake på sommerstid, da skjer det mye her....

Men nå er det nok for i kveld - skal komme med mer senere.